Wójt Gminy Sulęczyno zawarł umowę na Dostawę sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności, obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej”, w tym na dostawę łodzi oraz sonarów na potrzeby akcji ratunkowych.
Umowa zawarta w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego na podstawie art. 275 pkt ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawcą została firma KASZUB BAIT z Bytowa.

Zakup i dostawa łodzi ratowniczej z przyczepką i silnikiem realizowane jest w ramach „Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej” na podstawie umowy w sprawie udzielenia, przekazania i rozliczenia dotacji celowej.

Wartość zadania wyniosła: 144.999,78 zł.
Dofinansowanie na zakup łodzi z przyczepą i silnkiem zgodnie z umową nr 34/IBS+/OLiOC/2025 w sprawie udzielenia, przekazania i rozliczenia dotacji celowej na realizację zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej wynosi: 29.900,23 zł.
Zakup i dostawa dwóch sonarów do łodzi ratowniczej - realizowane jest na podstawie umowy w sprawie udzielenia przez Samorząd Województwa Pomorskiego dotacji celowej przeznaczonej na dofinansowanie zadań własnych gminy z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

Wartość zadania wyniosła: 114.900,45 zł.
Dofinansowanie na zakup sonarów zgodnie z umową nr 339/UM/DROŚ/2025 w sprawie udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji celowej przeznaczonej na dofinansowanie zadań własnych gminy z zakresu ochrony przeciwpożarowej zawartej z Województwem Pomorskim wynosi: 100.000,00 zł.




















